KOMMUNFESTEN 2010

Ja så har det varit kommunfest igen, trevligt . Jag träffade många bekanta, många kramar blev det. Man brukar säga att man ska inte räkna med att bli uppbjuden av någon mansperson eftersom det är ca 700 damer och 100 män där. Jag blev uppbjuden av en gammal klasskamrat Bengan som jag nästan hela mellanstadiet fick sitt brevid skolbänken, just då tyckte jag han var en nörd, nu var han ganska rolig. Min dotter Linda var också där med sina arbetskamrater. Jag fick också veta av ett annat par Lars-Göran och Eva-Britt att en av våra tidigare kompisar Sven-Göran och Anki :Att  Sven-göran hade gift om sig och bor i Oxelsund, Anki som jag var klasskamrat med Hon hade dött för 2 år sedan, hon hade fått en hjärntumör. Jag kan säga att jag blev ganska chokad eftersom jag bara för någon dag sedan hade tänkt försöka få tag på Anki då jag hade träffat en av våra ridkompisar och vi satt och pratade gamla rid minnen.  Då blandannat om Anki. Jag ska ringa Eva och berätta för henne om Anki. Mycket sorgligt tycker jag. Nu ska jag åka med Stefan till Jula och köpa överdrag till Husvagnen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0