Nu är det klart med Hagen!

Äntligen kommer vi att öka ut hästhagen, jag pratade med Göran igår och fick klart att vi får öka ut hagen till granhäckensslut. Nu ska vi staka ut med stängselstolp, jag köpte grovrep till att stängsla in hagen med, jag kanske måste köpa fler stolpar till själva padocken.  I helgen kommer vi att börja. Jag fick också besked att Emma Nordstedt vill ida Nalle några ggr/vecka, jätte bra Linnea känner henne så det är lugnt för den delen tror jag. Jag har varit och klippt mej idag. Blev nog litgrisare kort för min smak tycker jag.  I helgen var hela familjen  på visingsö med familjen Loman Hammarlund, vi vår också i Gränna där vi fick se hur de tillverkar polkagrisar, köpte hem till barnbarnen så de ska få smaska lite till lördags godistunden.

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

åh, vad mysigt :) ha det bra kraam

2010-10-16 @ 18:18:12
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0