Ridning

I söndags var Emma här och provred Nalle. Nalle var ganska bongstyrig, mer en vanligt. Vi red ut i skogen och tog en sväng på Sanda vägen , där travade vi, när vi skulle vända emåt igen började Nalle kasta sig runt, hoppade över diket, ut på ny sådd åker inte så bra hoppas det inte blev några stora spår. Han ville inte komma med hemåt utan krånglade . Tillsist tog han ett språng över diket och gick med hem. Emma tyckte det var lite roligt med en sådan häst sa hon. Jag hoppas att hon inte blev skrämd. Jag har pratat med Anna om ridlektioner on kan bäst på måndagar sa hon. Jag har mailat till Emmaas mamma och meddelat detta så vi får se om hon nappar eller om hon struntar i att rida. Jag längtar efter min dotter Linneá, jag vill att hon kommer hem snart.  

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hoffsten

Tack så himla mycket för att du säger något till mig...tack..

2010-10-26 @ 21:35:00
URL: http://linneasnallepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0