Förkyld och ont i halsen +feber

Linnéa har varit hemma i helgen , hon hade feberoch var dunder förkyld. Jag ville att hon skulle stanna hemma i från skolan i minst 2 dagar, men det ville inte hon. Hon måste köra tracktor och backa med släp. Hon ville absolut inte missa detta. Jag förstår henne. Igår när hon skulle åka tillbaka till skolan så pajad Stefans bil. Han tankar i bensin i stället för disel, Jag säger bara kantltigt. Vi har ingen bil med bensin. Resan ner gick bra och även resan hem vi var hemma strax efter kl. 23. Vi åkte motorvägen ända till Strängnes. I morse när jag vaknade kännde jag mig krasslig, jag åkte mecd Anne Belling till jobbet eftersom Stefan tog min bil. Jag åkte även hem med henne. När jag kom hem tog jag febern 38.C La mi på soffan för att vila en stund. Njöt av vårat nyrustade vardagsrum. Stefan kom hem och gav mig en Wiskey, känns faktiskt bättre fryser inte längre. I kväll ska jag ta det lugnt, Stefan har lovat att gå ut och gå med Nappe, själv ska jag titta till hästarna. Sedan ska jag gå och lägga mig för att se om jag orkar gå och jobba i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0