Har varit på Bio i kväll.

Jag och Anneli var på bio och såg I rymden finns inga känslor. Det handlde om en kille om har Asperger. Det stämde ganska bra, de som har det funktionsnedsättningen är mycket egotrippade och det kom verkligen fram i filmen. Jag har också hunnit med och träffat faster Anna-Lisa och farbror Erik. Jag fick en TV-pläd av faster som jag kan ha när det blir kyligt och kura in mig i när jag ska titta på Tv i höst/vinter. Jag skulle ha fått den förra året på min födelsedag, men jag har inte varit upp och hälsat på på ett helt år så ja fick den nu i stället. Det var mycket snällt tycker jag. Jag har inte hört något av Linnéa idag, hon har väl inte tid att prata med sin mamma hon har väl annat försig kan jag tänka. Fårse om hon hör avsig i morgon? Stefan har varit barnvakt till barnbarnen, Linda har varit på föräldrarmöte i kväll och hon blev klassförälder (undrar om hon vill det eller om hon bara fick uppdraget på grund av att det var hennes tur) Stefan håller på attmåla vardagsrummet, han ska måla klart hela rummet ikväll en gång och imorgon kommer han att måla på en gång till, så på lördag ska jag åka och köpa lite nya möbler det ska bli roligt. God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

ÅÅh, vad roligt med lite förändringar :) sånt är lite roligt ju :) hälsa :)

2010-09-15 @ 18:16:22
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0