Helgen redan slut!

Ja den här helgen gick ju alldeles för fort! Linnéa kom hem i fredags efter att jag hade hämtat hem henne och Nalle. Vi fick punka på transporten på vägen hem, det var bara slamsor kvar av däcket när vi stannade på 55:an mellan Svinnegarn och Haga, det var ju tur att vi inte var så långt hemmifrån i allafall. Stefan var på väg hem i från Strömstad, han hade hunnit till Västerås när vi ringde och bad om hjälp. Det tog ca 2 timmar innan allt var klart och vi kunde åka hem. I lördags så fick Linnéa en ny dator (bärbar) med Webcam. Så nu kan vi se varandra när vi har kontakt. Ja så blev det söndag och Linnéa har precis åkt ner till Gamleby igen, det känns i ens moders hjärta varje gång vi skiljs, Det är hårt men jag vet att hon trivs i skolan och har kul så det är ju bra iallafall. Hon kommer förhoppningsvis hem om två veckor igen. Stefan kör ner henne med ännu mer packning. Nu ska jag strax åka till Enköping med Edwin för han ska börja sin första simträning i dag, när jag kommer hem om det inte är försent ska jag nog ta mig en tur med Amra. Kanske jag hinner även rida Nalle vi får se. Jag ska leta på någon ridsugen tjej som skulle vilja rida Nalle några ggr/vecka.

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Synd att ni inte han träffas :( var ju också uppe... oj läskit med punka :O

Hoppas vi ses snart :) <3 Kram

2010-09-05 @ 17:51:01
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja helgen gick alldeles för fort vi får höras nästa gång Linneá kommer. Kram Gunilla

2010-09-06 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0