Hemma i från jobbet.

Är vrål förkyld, har knappt sovit någonting i natt. Fryser och svettas om varannat. Jag blev mycket förvånad när det knackade på dörrren på eftermiddagen, när jag gick och öppnade stod Ulla Lövgren utanför, hon hade ringt till mitt arbete och hörde att jag var sjuk så då komm hon hem till mej. Hon ville ha mitt telefonnr. det fanns inte kvar på Hormesta. Hon berättade att Sara hade givit sig på hennes dotter Sofia i stallet i söndags ,hon blev så chokad att hon inte kom till undsättning. Sara knuffade in Sofia i boväggen inne hos Spirre. Ulla pratde med Gunilla Berg om vad som har hänt och Gunilla sa att hon skulle ta upp det med Sara. Ulla frågade Gunilla i går om vad Sara hade sagt som försvar, hon svarade att Sara inte alls hade knuffat Sofia. Ulla blev så upprörd att hon letade upp ett nytt ställe med stall och ridhus utanför Uppsala som hon och Sofia skall flytta till. Hon kommer att säga upp sin bostad och stallplats vid månadsskiftet sa hon. De vill inte bo kvar där med så otrevligt bemötande. Ulla var också och tittade på Nalle o Amra, hon tyckte de hade jätte fint med att de kan gå ut och in som de vill samt att vi kan stänga in dom om det beövs. Hon sa också att hon skulle ta in hästarna själv i dag , hon kanske ville ha hjälp av mej eftersom jag har hjälpt henne tidigare att ta in hästarna. Jag kommer att vara hemma i från arbetet i morgon också.

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Krya på dig :)

2010-09-15 @ 18:19:26
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0