Imorgon fredag den 3 sep kommer Amra och Nalle Puh hem igen!

Jag ska åka till Gamleby och hämta hem Nalle, men innan ska jag hämta Amra på Hormesta, mina goda grannar Tim och Anders har lovat att de ska hjälpa mej att lasta henne, bägge behöver inte men det blir nog Anders som hjälper mej tror jag. Sedan går färden ner till Gamleby där Nalle står och väntar tillsammans med Linnéa. Linnéa kommer att åka tillbaka till skolan på söndag men hästarna blir hemma.Jag kommer att träna för Anna med Amra, henne har jag nu fått i galopp utan att åka av. Jag ska leta på någon tjej som skulle vilja rida och träna Nalle nu när inte Linneá kan göra det. Linneá kan bara rida honom de helger som hon kommer hem och det kanske inte blir så ofta. Hon verkar trivas bra i skolan och det är jätte bra, för det verkar vara en bra skola. Nu ska jag åka ner till Hormesta och sköta om Amra och se till att hon har mat och rent i boxen, sedan ska jag rida en stund.

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

härligt.. Saknar er alla massssor :(

2010-09-05 @ 17:49:38
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0