Jobb halva dagen!

Jag orkade med halva dagen på jobbet. Hur täpp i snäsan som helst, jätte jobbigt kan inte prata i telefon, orkar inte vara på topp helt enkelt. LISA KOM HEM TILL OSS VID 14 TIDEN , hon ville rida på Nalle , vi red ut en liten tur ca 40 min. . Amra var hel ner lerig och nu är hon verkligen jätte tjook. Nu mååååsttte jag göra något innan hon blir sjuk. Jag började med att stänga av hagen så de inte kan komma åt den feta växten som är just nu det är fruktansvärt. På lördag ska jag ner till Hormesta och rida lektion. Det är alltid en bra början. I morgon fredag ska Elsa Björklund komma ut och träffa Nalle Puh, jag undrar om kemin stämmer i mellan dem? Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Hoffsten <3

usch va jobbigt de käns nu :( Kom på att den 12 sep har jag haft Nalle i ett år....<3 Saknar honom. Pussa på honom från mig. Låt inte hon tjejen rida för hårt! :'(

2010-09-17 @ 10:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0