Förkyld

Andra dagen jag är hemma i från jobbet, vrål förkyld. Undrar om jag kan gå och jobba i morgon? Jag håller på att laga mat, Molly är mycket intresse3erad eftersom det blir fisk tillmiddag. Hon ligger och vaktar fisken, hon ser ganska rolig ut där hon ligger. Nappe har  varit ut med Kicki, Max och Lia dom gick varvet. Jag hade v elat följa med men jag har feber så jag orkade inte. Jag får nöja mig med att gå upp till soptunnorna. Stefan är och tränar med Rulle så han är hemma vid 5 ungefär. Jag har legat och tittat på TV kolat på repriser, Annorlunda familj, och ett program som handele om  spaltoperationer i Afrika samt  ett programm omplatikoperationer i ett privat sjukhus i Stockholm. Ganska intressant. Nu ska fortsätta med maten, hoppas på en god Middag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0