Hundvalp

I Lördags var jag och Kicki var och tittade på en jättesöt liten Lagottovalp på 9 veckor. Uppfödaren sa att jag fick ta hem den på en gång, men jag sa att jag måste prata med Stefan först. Stefan gick med på att vi skulle köpa den lille valpen. Nästa steg för mej var att jag måste ta reda på om jag kunde ha med mig valpen på mitt arbete eftersom Stefn inte kan ta med sig två hundar till sitt arbete. Jag skickade ut ett mail med bild på valpen och undrade om någon hade emot att jag hade med mig den lille på arbetet. Det var ok. för alla. Hem och berätta för Stefan och sedan skickade jag ett mail till uppfödaren, :( :(  Valpen hade hon redan sålt tidigare på dagen till ett par i Uppsala. Stefan sa att vi skulle vara med när nästa kull kommer tillvärlden. Vi får väl se om det blir någon liten charmig valp som har bestämt sig för att den vill vara hos oss.

Lagotto Romagnolo

 

Lagotto Romagnolo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0